Miejsce prowadzenia studiów

LUBIN

ZARZĄDZANIE W UJW TO KSZTAŁCENIE SPECJALISTÓW I KONSULTANTÓW DLA POTRZEB RÓŻNORODNYCH ORGANIZACJI, Z ZAKRESU SZEROKO POJĘTEGO BIZNESU Z MOŻLIWOŚCIĄ SPECJALIZACJI W OBSZARACH, KTÓRE SĄ ZWIĄZANE Z ROZWOJEM I DOSKONALENIEM.

 

Studia licencjackie na kierunku zarządzanie ze specjalnością e-commerce

Studia zaoczne z e-commerce realizowane na UJW na Dolnym Śląsku to szansa na zdobycie wiedzy i umiejętności, które pozwolą rozwinąć się w branży handlu internetowego. Studia I stopnia na kierunku zarządzanie ze specjalnością e-commerce realizowane są w formule zaocznej. Program kształcenia obejmuje wiedzę z zakresu zarządzania, marketingu internetowego, logistyki w handlu online oraz nowoczesnych narzędzi cyfrowych. Studia prywatne zaoczne na UJW zapewniają praktyczne przygotowanie do pracy w branży e-commerce i otwierają drogę do dynamicznej kariery w sprzedaży internetowej.

 zarządzanie studia licencjackie I stopnia

Adresaci. Dla kogo przeznaczona jest specjalność e-commerce?

Osoby, które planują rozwijać karierę w branży handlu internetowego, marketingu cyfrowego lub nowoczesnych usług online. Studia z e-commerce w formule zaocznej pozwalają zdobyć niezbędne kwalifikacje, aby skutecznie działać w tej dynamicznie rozwijającej się branży.

Osoby, które planują rozwijać karierę w branży handlu internetowego, marketingu cyfrowego lub nowoczesnych usług online. Studia z e-commerce w formule zaocznej pozwalają zdobyć niezbędne kwalifikacje, aby skutecznie działać w tej dynamicznie rozwijającej się branży.

Kandydaci zainteresowani pełnieniem ról analityków, animatorów procesów wewnętrznych, inspiratorów zmian i innowacji, eksploratorów szans i możliwości pojawiających się w otoczeniu.

 

Przyszli przedsiębiorcy planujący otworzyć sklep internetowy lub świadczyć usługi w obszarze gospodarki cyfrowej. Studia zaoczne w tym zakresie pozwalają zdobyć fundamenty do prowadzenia własnych projektów e-commerce.

 

Osoby poszukujące elastycznej formy kształcenia, które chcą połączyć naukę z pracą zawodową – studia prywatne zaoczne są dostosowane do potrzeb osób aktywnych zawodowo.

 

Cele studiów licencjackich ze specjalnością e-commerce

  •  Wyposażenie studentów w wiedzę i umiejętności niezbędne do funkcjonowania w dynamicznie rozwijającym się obszarze handlu elektronicznego.

  • Rozwijanie kompetencji w zakresie prowadzenia i organizowania działalności handlowej online.

  • Kształcenie umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi IT wspierających sprzedaż internetową i obsługę klienta.

  • Przygotowanie do planowania i realizacji działań marketingowych w środowisku online

  • Rozwijanie zdolności interpretowania danych o klientach, segmentacji w celu dostosowania strategii sprzedażowych do ich potrzeb.

  • Kształcenie kompetencji potrzebnych do zakładania i rozwijania własnych przedsięwzięć w obszarze handlu internetowego.

Kobieta wskazuje flipchart

Dlaczego warto wybrać studia licencjackie na kierunku zarządzanie ze specjalnością e-commerce na UJW? 

Studia licencjackie e-commerce na UJW to świetna okazja, aby zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do pracy w nowoczesnym handlu internetowym. Program łączy zagadnienia z zakresu zarządzania, marketingu cyfrowego, logistyki i obsługi sprzedaży online, przygotowując do kariery w jednej z najbardziej perspektywicznych branż. Zajęcia prowadzą doświadczeni praktycy e-commerce, którzy na co dzień działają w biznesie internetowym i przekazują studentom praktyczne wskazówki.

Wybierając zarządzanie z e-commerce – studia zaoczne na Dolnym Śląsku, możesz elastycznie łączyć naukę z pracą zawodową. Kierunek realizowany jest w trybie zaocznym, program kształcenia jest tak rozbudowany, że daje równie solidne przygotowanie, jak tradycyjne studia stacjonarne.

Warto pamiętać, że rekrutacja na ten kierunek jest ograniczona – liczba przyjęć jest limitowana, a o zapisach decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualny nabór odbywa się w trybie letnim, dostępne są jeszcze wolne miejsca, dlatego nie warto zwlekać z decyzją. To również doskonała okazja do nawiązania kontaktów biznesowych i rozwoju własnych projektów w branży cyfrowej.

 

Program i perspektywy zatrudnienia

Program

 

W programie studiów omawiane będą zagadnienia m.in. z obszarów takich jak: mikroekonomia i makroekonomia, statystyka, podstawy zarządzania, finanse, zarządzania jakością, negocjacje, rachunkowość oraz marketing i organizacja rynku.

 

Dodatkowo studenci specjalności E-commerce zdobędą wiedzę z zakresu: strategii e-commerce, marketingu internetowego, analizie finansowej e-biznesu, transakcji elektronicznych czy psychologii zachowań konsumenckich.

 

Absolwenci tej specjalności są gotowi do podjęcia pracy w agencjach marketingowych, działach sprzedaży w firmach, firmach konsultingowych w obszarze e-commerce, działach marketingu i handlu elektronicznego.

 

Absolwent specjalności E-commerce na kierunku Zarządzanie posiada wiedzę i umiejętności pozwalające na kompleksowe zarządzanie procesami sprzedaży internetowej oraz prowadzenie działalności w środowisku cyfrowym. Potrafi w szczególności:

  • Tworzyć i zarządzać sklepami internetowymi – od doboru odpowiedniej platformy sprzedażowej, przez konfigurację systemów płatności, aż po bieżące administrowanie sklepem i optymalizację jego działania.
  • Analizować zachowania klientów online – z wykorzystaniem narzędzi analitycznych celu poprawy doświadczenia zakupowego.
  • Segmentować klientów i personalizować ofertę
  • Projektować i realizować strategie omnichannel – integrując kanały offline i online, w tym sklepy stacjonarne, platformy e-commerce, social media, aby zapewnić spójne doświadczenie klienta
  • Obsługiwać platformy e-sprzedażowe – w zakresie wystawiania ofert, zarządzania sprzedażą i monitorowania efektywności działań
  • Analizować trendy rynkowe i działania konkurencji

Specjalności

Zarządzanie Personelem i marketing

Specjalność skupia się funkcjonowaniu współczesnych organizacji w dwóch kluczowych obszarach: zarządzania personelem oraz działań marketingowych. Obejmuje zagadnienia takie jak rekrutacja i selekcja pracowników, motywowanie, budowanie kultury organizacyjnej, planowania ścieżek kariery i rozwoju kompetencji, komunikacja z rynkiem i budowanie wizerunku firmy oraz kształtowania relacji pracowniczych.

Cel studiów

Celem specjalności jest przygotowanie studentów do efektywnego zarządzania kadrami i prowadzenia działań marketingowych w organizacjach. Program obejmuje zagadnienia z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, dokumentacji kadrowo-płacowej, rekrutacji, motywowania i rozwoju pracowników. Studenci poznają także narzędzia marketingowe, zasady budowania marki, prowadzenia kampanii PR i komunikacji z otoczeniem rynkowym.

Dla kogo?

Specjalność adresowana do osób pracujących lub zainteresowanych podjęciem pracy w działach zajmujących się zarządzaniem kadrami (m.in. prowadzeniem dokumentacji, harmonogramowaniem czasu pracy, doborem pracowników do zadań czy projektowaniem i wdrażaniem systemów motywowania) oraz w działach marketingu, komunikacji czy PR. Wiedza pozyskana w trakcie studiów przyda się także każdej osobie, która prowadzi własną działalność gospodarczą i chce ją rozwijać zgodnie z aktualnymi trendami, wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe.

Przykładowe przedmioty specjalnościowe:

  • Zarządzanie publiczne
  • Employer branding
  • Badania marketingowe
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Prawo w reklamie i PR
  • System wynagrodzeń
  • Dobór i ocena pracowników

Finanse i rachunkowość

Specjalność Finanse i rachunkowość przygotowuje do pracy w obszarze księgowości i finansów przedsiębiorstw. Absolwent posiada wiedzę z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości finansowej, analiz kosztów, budżetowania i controllingu. Jest przygotowany do oceny kondycji finansowej firm oraz do zdobycia certyfikatu księgowego.

Cel studiów

Specjalność ta pozwala na zdobycie wiedzy na temat zasad prowadzenia rachunkowości i finansów oraz posiada kompetencje do pracy na stanowisku specjalisty ds. księgowości, w tym w zakresie planowania i kontrolingu finansowego, budżetowania, analiz kosztów i rentowności, oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw. Absolwent posiada zaawansowane kompetencje w zakresie rachunkowości zarządczej i finansów i sprawozdawczości finansowe.

Dla kogo?

Studia są przeznaczone dla osób, które chcą zdobyć specjalistyczną wiedzę i umiejętności w zakresie księgowości, finansów przedsiębiorstw, controllingu, budżetowania i analiz finansowych. Program kształci przyszłych specjalistów ds. księgowości, analityków finansowych oraz osoby planujące zdobyć certyfikat księgowego i pracować w działach finansowo-księgowych firm, instytucji lub biur rachunkowych.

Przykładowe przedmioty specjalnościowe:

  • Rachunkowość podmiotów gospodarczych
  • Zarządzanie finansami
  • Podstawy controllingu
  • Rachunkowość banków i ubezpieczycieli
  • Rozliczanie płac
  • Podstawy praca podatkowego
 

E-commerce NOWOŚĆ

Specjalność E-commerce dotyczy nowoczesnych form handlu prowadzonych w środowisku cyfrowym. Koncentruje się na wykorzystaniu technologii informatycznych w sprzedaży internetowej, zarządzaniu sklepami online, marketingu cyfrowym oraz analizie rynku i zachowań konsumentów w sieci.

Cel studiów

Celem studiów na specjalności E-commerce jest przygotowanie studentów do efektywnego działania w obszarze handlu elektronicznego i gospodarki cyfrowej. Program kształcenia ma na celu wyposażenie absolwentów w wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia działalności handlowej online, zarządzania sklepami internetowymi, stosowania nowoczesnych narzędzi IT i marketingu cyfrowego oraz analizowania zachowań konsumentów w środowisku cyfrowym.

Dla kogo?

Studia są odpowiednie dla osób zainteresowanych nowoczesnym handlem internetowym, gospodarką cyfrową oraz technologiami IT w biznesie. To idealny wybór dla przyszłych przedsiębiorców, menedżerów sklepów internetowych, specjalistów ds. marketingu cyfrowego i e-handlu, a także wszystkich, którzy chcą rozwijać karierę w dynamicznie rosnącym sektorze sprzedaży online – zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.

Przykładowe przedmioty specjalnościowe:

  • Technologie informatyczne stosowane w e-gospodarce
  • Prawo e-biznesu
  • Psychologia zachowań konsumenckich
  • Strategie e-commerce
  • Transakcje elektroniczne
  • Marketing internetowy
  • Analiza finansowa e-biznesu

 

Kwalifikacje

Absolwent studiów I stopnia kierunku Zarządzanie posiada w szczególności:

  • wiedzę ogólną z dziedziny nauk ekonomicznych oraz wiedzę szczegółową z zakresu nauk o zarządzaniu i pokrewnych, dotyczącą funkcjonowania i rozwoju organizacji gospodarczych, przede wszystkim przedsiębiorstw, w ich otoczeniu ekonomicznym, społecznym, prawnym oraz podstawową wiedzą specjalistyczną;
  • zdolność krytycznego rozumienia wiedzy i jej praktycznego wykorzystywania do opisu oraz analizy typowych problemów i obszarów działalności przedsiębiorstwa (instytucji) i jego otoczenia; jest przygotowany do aktywnego uczestniczenia w procesach decyzyjnych oraz w tworzeniu i realizacji złożonych przedsięwzięć w środowisku pracy i poza nim;
  • umiejętność jasnego i jednoznacznego przedstawiania i konsultowania, w gronie specjalistów, swoich wniosków oraz teoretycznych i praktycznych przesłanek, które stanowią ich podstawę;
  • zdolność uczenia się, pozwalającą kontynuować studia, oraz umiejętnością sformułowania i rozwiązania typowego zadania badawczego przy wykorzystaniu nowoczesnych metod i narzędzi pozyskiwania i przetwarzania informacji;

Absolwent kierunku Zarządzanie jest przygotowany do pracy w charakterze specjalisty organizacji i zarządzania, a także kierownika zespołu czy też menadżera średniego szczebla zarządzania w rożnego rodzaju przedsiębiorstwach i instytucjach. Jest także przygotowany do prowadzenia własnej działalności a studiowanie w konkretnych specjalnościach e wachlarz zatrudnienia staje się zdecydowanie szarszy.

Po ukończeniu studiów na specjalności Zarządzanie kadrami i marketing

absolwenci dysponują wiedzą z zakresu podstaw szeroko rozumianego marketingu i sprzedaży, psychospołecznych aspektów zachowań konsumentów, a także posiadają umiejętności wykorzystania nowoczesnych rozwiązań oraz technologii w marketingu. Wiedza ta zostanie przez nich wykorzystana profesjonalnie w marketingu, komunikacji rynkowej, PR, badaniach rynku, e-commerce i reklamie. Absolwenci specjalności są gotowi do podjęcia zatrudnienia m.in. jako specjaliści w działach. marketingu, komunikacji rynkowej i PR,w agencjach reklamowych i marketingowych oraz agencjach PR.

Absolwent specjalności Rachunkowość i zarządzanie finansami

posiada kompetencje do pracy na stanowisku specjalisty ds. księgowości. Umiejętnie podejmuje zadania i rozwiązuje problemy występujące w zarządzaniu finansami, przygotowuje dokumenty, sprawozdania finansowe i dokonuje analiz, potrafi także dobierać właściwe źródła finansowania. Absolwent specjalności jest przygotowany do egzaminu sprawdzającego kwalifikacje i umożliwiającego zdobycie certyfikatu księgowego. 

Wykładowcy

Dr hab. Stanisław Witkowski, prof. UJW
Dr hab. Stanisław Witkowski, prof. UJW  

Psycholog zarządzania zajmujący się teorią i praktyką wdrażania dorobku psychologii w celu podnoszenia efektywności funkcjonowania pracowników, zespołów i organizacji. Łączy zadania badacza i eksperta. Przeprowadził ponad 150 sesji assessment-center w ramach doboru i oceny potencjału kadry menedżerskiej i specjalistycznej, opracowuje programy doskonalące systemy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach.

Aktualnie zajmuje się wpływem kultury na efektywność zarządzania, zarządzaniem wiekiem i zarządzaniem międzypokoleniowym. Wypromował ponad 450 magistrów psychologii i zarządzania, ponad stu licencjatów z zakresu zarządzania oraz 8 doktorów.

Zorganizował funkcjonujące w od 1994 roku w Uniwersytecie Wrocławskim studia podyplomowe dla menedżerów i specjalistów  Psychologia Zarządzania  oraz studia doktoranckie z zakresu psychologii. Przez dwie kadencje pełnił funkcję dyrektora Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, w latach 2002 do 2016 był rektorem Uczelni Zawodowej Zagłębia Miedziowego w Lubinie, następnie pierwszym dziekanem Wydziału Zamiejscowego UJW w Lubinie. Visiting  Professor w Uniwersytecie w Monachium, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Zarządzania, członek  kolegów wydawniczych  Central European Journal of Management, Polish Journal of Applied Psychology, uczestnik międzynarodowego programu badawczego GLOBE (Global and Organizational Behavior Effektiveness z udziałem 61 państw), członek komisji ewaluacyjnej w Szkole Doktoranckiej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Organizacji.

Wybrane  publikacje: Psychologiczna prognoza efektywności kierowania. Możliwości i ograniczenia, Kompetencje a sukces zarządzania organizacją, Menedżer w gospodarce opartej na wiedzy,  Psychological and organizational aspects of age management in organizations,  Culture and perception of leadership: Ideal leader in the  country of origin and the country of residence – case of Germany. Study raport, Predictors and Test Methods of Employees’ Entrepreneurial Behawior .

Dr hab. Janusz Żołyński, prof. UJW

Doktor habilitowany nauk prawnych, radca prawny, prowadzący Kancelarię Radcy Prawnego, Profesor Uczelni Jana Wyżykowskiego w Polkowicach, były Dyrektor Naczelny ds. Pracowniczych KGHM Polska Miedź S.A. w Lubinie, członek PAN Oddział w Katowicach, Redaktor Naukowy LEX Nawigator. Specjalizuje się w zbiorowym prawie pracy.

 

Oprócz działalności naukowej i dydaktycznej prowadzi liczne szkolenia z zakresu zbiorowego prawa pracy. Jest autorem ponad 100 publikacji naukowych, w tym 16 książek, między innymi sześciu komentarzy: Kodeks pracy. Komentarz, redaktor naukowy i współautor, Gdańsk 2017; Ustawa o związkach zawodowych. Komentarz, Warszawa 2014, i Ustawa o rozwiązywaniu sporów zbiorowych pracy. Komentarz, Warszawa 2012; Nowe prawo związkowe, Gdańsk 2019; Tarcza Antykryzysowa 1.0-3.0. Komentarz (współautor), red. K.W. Baran, Warszawa 2020 i Tarcza Antykryzysowa 1.0-4.0. Komentarz (współautor), red. K.W. Baran, Warszawa 2020oraz pięciu monografii – Strajk i inne rodzaje akcji protestacyjnych jako metody rozwiązywania sporów zbiorowych, Warszawa 2013 oraz Aksjologiczne, normatywne i społeczne podstawy rozwiązywania sporów zbiorowych pracy, Gdańsk 2016; RODO. Prawo do zapomnienia, Gdańsk 2018; Odpowiedzialność pracodawcy za wypadek przy pracy i chorobę zawodową, Gdańsk 2020. Praca w warunkach stwarzających zagrożenie dla życia lub zdrowia pracownika, Gdańsk 2021. Jest także współautorem Systemu Prawa Pracy tom IX i XII oraz Ksiąg Jubileuszowych Prof. B.M. Ćwiertniaka, Prof. M. Pliszkiewicza oraz Prof. S. Malarskiego.

Prof. dr hab. inż. Artur Wilczyński
Prof. dr hab. inż. Artur Wilczyński

Artur Kazimierz Wilczyński urodził się 14.02.1947r we Włocławku. Prof. dr hab. n. ekonomicznych, dr nauk technicznych, inż. elektryk, absolwent Politechniki Wrocławskiej, od 2017r. związany z Uczelnią Jana Wyżykowskiego.

 

W 1977 obronił rozprawę doktorską, uzyskując stopień dr nauk technicznych; a w 1991 doktora habilitowanego nauk ekonomicznych na Wydziale Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; w 2007 uzyskał tytuł profesora. Jest autorem lub współautorem 167 publikacji naukowych. Wypromował 6 doktorów; jest recenzentem wielu rozpraw doktorskich, habilitacyjnych i wniosku na tytuł profesora.

 

Dr hab. inż. Hanna Sikacz

Specjalizuje się w problematyce związanej z niefinansowymi efektami działalności przedsiębiorstw (aspektami ESG, ratingi ESG / ratingi ryzyk ESG), zrównoważonym rozwojem oraz niebieską gospodarką (blue economy). Zaangażowana we współpracę z różnymi podmiotami na polu doradczym i eksperckim, także w zakresie szeroko rozumianych analiz finansowych. Jest autorką m.in. monografii „Działalność przedsiębiorstwa w obszarach środowiskowym, społecznym i ładu korporacyjnego. Teoria i praktyka” oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych.

Dr hab. inż. Antoni Mituś

Zajmuje się teorią i symulacją fazy skondensowanej. Na swoim koncie ma ponad 100 publikacji i 1000 cytowań, w indeksie Hirszcha: 19 i ponad 50 wykładów zaproszonych na międzynarodowych konferencjach. Był kierownikiem kilku grantów KBN. Pracował naukowo w Niemczech i Francji;  jest stypendystą  Fundacji Aleksandra von Humboldta. Promotor czterech  przewodów doktorskich. Prowadzi wykłady i seminaria dla studentów i doktorantów z fizyki ogólnej i teoretycznej, z metod modelowania komputerowego, matematycznych metod fizyki i dynamiki nieliniowej. Otrzymał Medal Komisji Edukacji Narodowej.

Dr hab. Maciej Wilczyński

Matematyk – absolwent Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej. Zainteresowania naukowe profesora związane są z teorią gier i ze statystyką matematyczną. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji dotyczących zagadnień sprawiedliwego podziału oraz wnioskowania sekwencyjnego, bayesowskiego i minimaksowego. W ostatnim okresie jego badania koncentrują się wokół problematyki wyboru zmiennych w modelu regresji liniowej, w którym liczba zmiennych objaśniających jest większa od rozmiaru próby.

 

W 1977 obronił rozprawę doktorską, uzyskując stopień dr nauk technicznych; a w 1991 doktora habilitowanego nauk ekonomicznych na Wydziale Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; w 2007 uzyskał tytuł profesora. Jest autorem lub współautorem 167 publikacji naukowych. Wypromował 6 doktorów; jest recenzentem wielu rozpraw doktorskich, habilitacyjnych i wniosku na tytuł profesora.

 

dr Miłosz Czopek
Dr Miłosz Czopek, prof. UJW

Doktor nauk ekonomicznych z obszaru nauk o zarządzaniu. Praktyk zarządzania. Prace badawcze prowadzi w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem i jednostką samorządu terytorialnego. Autor licznych publikacji naukowych dotyczących m.in. aspektów zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania organizacjami, marketingu oraz zagadnień związanych z lokalnym rozwojem społeczno-gospodarczym. Ukończył Uniwersytet Poczdamski oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Opiekun koła naukowego promocji i marketingu „ProMa”. Członek Karkonoskiego Towarzystwa Naukowego.

Dr inż. Anna Krug-Żarnowska

Doktor nauk ekonomicznych, ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Nauk Ekonomicznych oraz Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Zarządzania. Autorka publikacji z obszaru rynku kapitałowego, w tym relacji inwestorskich. Absolwentka akredytowanego programu szkolenia coachów z aprobatą ACTP ICF oraz Points of You Academy, L.1 Trainer Certification Program.

Jan Walczak
Dr Jan Walczak, EMBA

Doktor nauk humanistycznych, dyscyplina historia, spec. historia najnowsza. Absolwent studiów Executive EMBA, kierunków filologia polska ze spec. dziennikarską i nauczycielską oraz politologia ze spec. marketing polityczny. Ukończył studia podyplomowe: Komunikowanie i kreowania wizerunku publicznego oraz Zarządzenie i marketing. Z UJW związany zawodowo od 2009 r. Od 2019 r. Dziekan Wydziału Nauk Społecznych i Technicznych. Opiekun Koła Naukowego Administratywistów UJW.

 

Doświadczenie zawodowe w pracy w mediach (m.in. dziennik „Gazeta Lubuska”) oraz w biurze promocji i wydawnictwie. Autor publikacji poświęconych relacjom polsko-czeskim i polsko-czechosłowackim, historii lokalnej oraz budowaniu wizerunku publicznego. Realizował staże w uczelniach w Rumunii, w Czechach i na Węgrzech. Od 2020 r. prezes Stowarzyszenia Głogowska Edukacja Kresowa.

Dr Janina Jędrzejczak-Gas

Doktor nauk ekonomicznych – dyscyplina naukowa: nauki o zarządzaniu. Autorka i współautorka ponad 120 publikacji naukowych. Zainteresowania naukowe koncentruje na trzech obszarach związanych z sektorem przedsiębiorstw: 1) zarządzanie finansami, 2) aktywność inwestycyjna, 3) zrównoważony rozwój.

Za swoją działalność naukową była wielokrotnie nagradzana przez JM Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego. Prowadzi aktywną współpracę międzynarodową. Zrealizowała kilka staży naukowych w zagranicznych ośrodkach naukowych. Wielokrotnie prowadziła zajęcia dydaktyczne w ramach programu Erasmus+. Aktywnie uczestniczy w krajowych i zagranicznych konferencjach naukowych oraz bierze udział w różnych projektach badawczych. Jest członkiem Rady Naukowej Zeszytów Naukowych PTE w Zielonej Górze. Ponadto pracuje na rzecz praktyki gospodarczej, jest autorką wielu ekspertyz i dokumentów strategicznych zarówno dla sektora przedsiębiorstw, jak i jednostek samorządu terytorialnego.

Dr Łukasz Mikowski

Absolwent Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, doktor nauk prawnych (specjalność: prawo administracyjne), nauczyciel akademicki – adiunkt. Uczestnik i współorganizator wielu szkoleń, seminariów i konferencji naukowych. Autor i redaktor publikacji naukowych z zakresu prawa administracyjnego i prawa ochrony środowiska. Radca prawny wpisany na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych we Wrocławiu specjalizujący się w kompleksowej obsłudze podmiotów gospodarczych i podmiotów sektora publicznego.

Mgr Iwona Gołowejno

Germanistka, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, pracownik SLO i UJW w Lubinie.

Mgr Katarzyna Aptacy

Absolwentka studiów magisterskich filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów licencjackich filologii angielskiej na Uniwersytecie Zielonogórskim. Od roku 2009 pracuje jako nauczyciel oraz lektor języka angielskiego.

Dr Robert Balcerzyk

Doktor w dziedzinie nauk ekonomicznych, dyscyplinie nauk o zarządzaniu, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Adiunkt na Wydziale Zarządzania Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu. Członek Rady dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości. Autor kilkudziesięciu artykułów i opracowań naukowych. Kierownik oraz członek zespołów badawczych. Obecne zainteresowania naukowe koncentrują się na obszarach związanych z kapitałem intelektualnym organizacji.

Dr hab. Sławomir Jankiewicz
Dr hab. Szymon Ossowski
Dr inż. Arkadiusz Gierczak
Dr inż. Robert Kaszuba
Dr Izabella Cech
Dr Robert Krzemień
Dr Renata Socha
Dr Beata Szymańska-Waczyńska
Dr Paweł Walczak
Mgr inż. Arkadiusz Dębski
Mgr Małgorzata Głowacka
Mgr inż. Marcin Wojciechowski
Mgr Maria Kubis
Mgr Lidia Szeptycka

Rekrutacja na studia licencjackie na kierunku zarządzanie ze specjalnością e-commerce

 

Rekrutacja na studia e-commerce na UJW odbywa się w trybie letnim – od 1 czerwca do 30 września. To nabór na studia e-commerce, realizowany wyłącznie w formie zaocznej, co pozwala na wygodne łączenie nauki z pracą zawodową. Proces zapisów obejmuje dwa etapy: w pierwszym kroku kandydaci rejestrują się w systemie e-rekrutacji online, a w drugim dostarczają wymagane dokumenty do działu rekrutacji uczelni.

Warto pamiętać, że w rekrutacji na studia zaoczne e-commerce decyduje kolejność zgłoszeń. Jeśli liczba kandydatów przekroczy dostępne limity, można złożyć podanie do dziekana z prośbą o przyjęcie – wówczas kandydatura jest rozpatrywana indywidualnie.

Rekrutacja letnia na studia licencjackie e-commerce cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego szybkie zgłoszenie zwiększa szansę na dostępne jeszcze wolne miejsca na specjalność e-commerce. Zapisy są przejrzyste i wygodne, a cały proces wspiera dział rekrutacji. 

  • Etapy rekrutacji

    Rekrutacja w UJW prowadzona jest dwuetapowo:

    etap pierwszy to rekrutacja internetowa (e-rekrutacja),

    etap drugi – złożenie dokumentów w siedzibie Uczelni (we właściwym dla kierunku dziale rekrutacji).

    Aby proces rekrutacji przeszedł pomyślnie, należy postępować według następujących kroków:

    1. rejestracja w systemie teleinformatycznym UJW,
    2. odebranie e-mail z loginem i zalogowanie się do systemu,
    3. wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza internetowego,
    4. zatwierdzenie i wydrukowanie formularza,
    5. wydrukowanie umowy o naukę (z systemu teleinformatycznego lub ze strony internetowej),
    6. dostarczenie formularza oraz innych dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji do właściwego dla kierunku działu rekrutacji (formularz podpisuje się w obecności pracownika przy składaniu dokumentów).
  • Zapoznaj się z zasadami rekrutacji

  • Biuro rekrutacji w Polkowicach

    ul. Skalników 6b, 59-101 Polkowice

    ujw@ujw.pl

    tel. 887 380 093, 887 380 098

    poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 7.30-15.30
    środa: 7.30-17.00
    sobota, niedziela: 7.30-15.30*

    *czynne w dni zjazdów

Masz pytania? Napisz do nas

Studia licencjackie e-commerce – zapisz się już dziś!

Nie zwlekaj z decyzją o rozpoczęciu studiów – e-commerce studia zaoczne na Dolnym Śląsku na UJW to doskonały sposób, by zdobyć praktyczne kompetencje poszukiwane na rynku pracy. Dzięki elastycznej formule kształcenia połączysz naukę z obowiązkami zawodowymi i rozwiniesz się w jednej z najszybciej rozwijających się branż. Już teraz zagwarantuj sobie miejsce!