Za nami Dzień Drzwi Otwartych w UJW, podczas którego każdy mógł poczuć akademicką atmosferę, zasiąść w salach wykładowych, porozmawiać o swojej dalszej ścieżce edukacyjnej oraz spotkać się z przedstawicielami najważniejszych pracodawców naszego regionu, takich jak: CCC, KGHM Zanam, Centrum Badań Jakości Sp. z o.o czy Brose Sitech.
W programie wydarzenia odbyły się liczne wykłady oraz warsztaty:
- dr Grzegorz Haręża – „Hejt w mediach społecznościowych – odpowiedzialność prawna”
- dr inż. Anna Wojciechowicz – „Górnictwo kosmiczne – mrzonka czy realna przyszłość?”
- dr Regina Korzeniowska -„Rozumiem moje emocje”
- dr Jerzy Widerski, prof. UJW – „Język jak nóż – też może zranić. O mowie nienawiści i współczesnych zachowaniach językowych”
- dr Arleta Gregulska-Oksińska – „Kto lepiej zarządza? Kobiety czy mężczyźni?
- prof. dr hab. Arkadiusz Marcinkowski – „Wykorzystanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu”
- Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna – „Jacy pracownicy będą poszukiwani przez najbliższe 2 lata?”
- KGHM ZANAM S.A. – „Mechatroniczne systemy sterowania samojezdnych maszyn górniczych”
- mgr inż. Arkadiusz Dębski – „Pierwsza gra Pygame”
- mgr inż. Mariusz Rosik, kierownik Kopalnianej Stacji Ratownictwa Górniczego Oddziału ZG Polkowice-Sieroszowice – pokaz ratownictwa
Nowoczesne laboratoria prezentowali nasi eksperci:
- Laboratorium elektroniki, miernictwa i mikroprocesorów – dr inż. Stefan Giżewski, prof. UJW
- Laboratorium hydrauliki – dr inż. Grzegorz Łomotowski
- Laboratorium grafiki komputerowej i projektowania (okulary VR) – mgr Dagmara Kasper
- Laboratorium automatyki – mgr inż. Ireneusz Podolski
- laboratorium materiałoznawstwa – mgr inż. Arkadiusz Niedzielski
Ponadto, uczniowie mieli okazję spotkać się ze studentami UJW, którzy wyczerpująco odpowiadali na wszystkie najważniejsze pytania.
Dziękujemy wszystkim prelegentom za znakomite wsparcie merytoryczne, a uczniom i ich nauczycielom przybycie oraz aktywny udział w imprezie. Mamy nadzieję, że część z naszych Gości już jesienią dołączy na naszej akademickiej społeczności.